جهت همسان سازی وضعیت سفارشات با وضعیت آنها در پنل پستی خود (در صورتی که پنل پستی شما از این قابلیت پشتیبانی کند) از طریق منوی سمت راست / سفارشات / استعلام وضعیت سفارشات اقدام نمایید :
[ 1] در صورتی که از چند پنل پستی به صورت همزمان استفاده می کنید (توصیه نمی شود) پنل مورد نظر خود را از این قسمت انتخاب کنید.
[ 2] بازه زمانی سفارشات در پنل فروشگاه ساز
[ 3] از قسمت مشخص می کنید که سفارشاتی که برای استعلام ارسال شوند در حال حاضر در کدام وضعیت در پنل فروشگاه ساز هستند
[ 4] لیست سفارشاتی که به استعلام ارسال شده اند در این قسمت نمایش داده می شود
[ 5] در صورتی که وضعیت سفارش در فروشگاه ساز با وضعیت آن در سیستم پستی متفاوت بود این قسمت تیک خورده و نشان می دهد که وضعیت سفارش تغییر کرده و با سیستم پستی هماهنگ شده است.