انواع روش های تبلیغات

در پنل میکس ایران روش های متعدد تبلیغات برای همکاران در نظر گرفته شده است. همکار با استفاده از این روش ها به راحتی می تواند تنها با درج کدی ساده در سایت خود تبلیغ نماید.

این روش ها شامل موارد زیر است :

تبلیغات تصویری (بنر) : 
در این نوع تبلیغ همکار می تواند از بین کلاس های تبلیغاتی این بخش (مثال : بنر های 468*60 پیکسل) کد مربوطه را دریافت و در سایت خود نمایش دهد. این تبلیغات به صورت تصویری و چرخشی است.

تبلیغات متنی : 
این نوع تبلیغ که اولین بار در بین سیستم های همکاری در فروش توسط سیستم میکس ایران ارائه شد به گونه است که همکار با امکان تغییر نوع نمایش تبلیغ (مانند رنگ متن , پس زمینه و …) می تواند کد مربوطه را در سایت درج کرده و تبلیغات متنی از بین تبلیغات ارائه شده توسط مدیر سایت نمایش داده شود.

پست ثابت : 
در بین سایت هایی که به صورت وبلاگی اداره می شود معمولا اولین پست (نوشته) بیشترین محبوبیت را دارد پس در صورتی که این کد در بالای پست های سایت همکار درج شود به عنوان اولین نوشته نشان داده خواهد شد. این پست (تبلیغ) به صورت چرحشی از بین موارد اضافه شده توسط مدیر نمایش داده می شود.

پاپ آپ :
صفحه های بازشونده (پاپ آپ) یکی از موثرترین نوع تبلیغ برای کاربران سایت هاست , مدیر سایت می تواند صفحه های آماده پاپ آپ را ایجاد کرده و همکاران نیز با استفاده از کد جاواسکریپت ارائه شده در پنل همکاری این نوع تبلیغ را در سایت خود نمایش دهند. برای نمونه صفحه مورد نظر (پاپ آپ ایجاد شده) به محض کلیک بر روی صفحه سایت (سایتی که کد پاپ آپ در آن درج شده) نمایش داده می شود.