نحوه ارسال سفارش در ربات

مشتری جهت سفارش در ربات می تواند بعد از ارسال پیام /start به ربات می تواند روند ارسال سفارش را انجام دهد.
نکته : در هر لحظه از روند سفارش می توانید با ارسال عبارت /cancel ارتباط خود و ربات را قطع نمایید.

[ 1] عبارت /start را جهت شروع فرآیند ثبت سفارش ارسال کنید.

[ 2] ربات درخوات شماره محصول می کند (این پیام از طریق بخش تنظیمات ربات سفارش قابل تغییر است )

[ 1] شناسه محصول را برای ربات ارسال کنید
این شناسه برای هر همکار و هر محصول به صورت مجزا تولید می شود
شناسه هر محصول برای استفاده در ربات را می توانید در پنل هر همکار بخش محصولات مشاهده نمایید.

[ 2] عکس و مشخصات محصول برای کاربر ارسال می شود

[ 3] ربات درخواست شماره موبایل می کند  (این پیام از طریق بخش تنظیمات ربات سفارش قابل تغییر است )

[ 4] در این قسمت موارد درخواستی را تایپ می کنید.

[ 1] شماره موبایل را ارسال می کنید.

[ 2] ربات درخواست نام و نام خانوادکی می کند  (این پیام از طریق بخش تنظیمات ربات سفارش قابل تغییر است )

[ 3] موارد درخواستی را باید در این قسمت تایپ کنید.

[ 1] نام خود را ارسال میکنید.

[ 2] ربات درخواست آدرس و مشخصات پستی می کند (این پیام از طریق بخش تنظیمات ربات سفارش قابل تغییر است )

[ 3] موارد درخواستی را باید در این قسمت تایپ کنید.

[ 1] مشخصات پستی خود را ارسال می کنید.

[ 2] ربات سفارش شما را ثبت و شماره پیگیری را ارسال میکند (این پیام از طریق بخش تنظیمات ربات سفارش قابل تغییر است )

[ 3] موارد درخواستی را باید در این قسمت تایپ کنید.