تنظیمات ربات سفارش

ربات سفارش برای دریافت سفارش از کاربران در بستر تلگرام طراحی شده است.
کاربر با ارتباط از طریق ربات شما (مثال @shopBot ) می تواند سفارش خود را ثبت کند.
نکته 1 : شناسه محصول مورد استفاده در این ربات در پنل همکاری هر همکار / بخش محصولات / شناسه پیامکی – تلگرامی قابل مشاهد است.
نکته 2 : شناسه عادی محصولات (شناسه محصولات در سایت) به صورت مستقیم قابل استفاده نیست و حتما باید شناسه های ایجاد شده در پنل همکاران برای ربات ارسال شود.

تنظیمات ربات سفارش از طریق ادمین / ربات تلگرام / تنظیمات ربات قابل دسترس است:
با ورود به این بخش با صفحه ای مانند صفحه زیر مواجه می شوید :

[ 1] شناسه API-Taken دریافتی از Botfather را در این بخش قرار دهید
دقت نمایید که عبارت bot باید به ابتدای کد دریافتی قرار داده شود مانند مثال زیر :
کد دریافتی : iqweiada239ujgrwo12039ikgmwe
کد وارد شده : botiqweiada239ujgrwo12039ikgmwe

[ 2] بعد از ذخیره صفحه با کلیک بر روی این لینک می توانید ارتباط ربات با سرور خود را برقرار کنید.

[ 3] نام کاربری ربات شما مانند shopBot

[ 4] پیام های ربات را می توانید از طریق این قسمت ویرایش و متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

[ 5] متن خطا های ربات را می توانید از طریق این قسمت ویرایش و متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

[ 6] نوع پرداخت سفارش ثبت شده توسط ربات که می تواند “پرداخت در محل” و یا “پرداخت نقدی” باشد.

[ 7] عکس ارسالی در زمان ارسال مشخصات محصول برای مشتری می تواند عکس اصلی محصول باشد و یا عکس های اضافی که برای محصول در نظر گرفته اید برای مشتری ارسال شود.

[ 8] نوع ارسال سفارش که می تواند سفارشی / پیشتاز باشد

[ 9] هزینه ارسال سفارش که به مشتری هنگام ارتباط با ربات نمایش داده می شود و در هنگام ثبت سفارش در مشخصات آن ثبت می شود.

[ 10] وضعیت سفارش در هنگام ثبت در پنل