شروع به کار

  1. نکات مهم بعد از نصب نرم افزار :
  2. ابتدا وارد پنل ادمین شده و در اولین فرصت رمز عبور خود را تغییر دهید.
  3. تنظیمات سیستم را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. (راهنما)
  4. تنظیمات سیستم همکاری را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. (راهنما)
  5. تنظیمات گروه های کاربری همکاری در فروش خود را بررسی و گروه های جدید ایجاد نمایید. (راهنما)
  6. برای تنظیم دامنه همکاران می بایست بعد از درخواست دامنه از طرف همکار این دامنه را در هاست خود پارک کنید سپس دامنه مذکور را در پنل ادمین تایید نمایید.
  7. در صورتی که میخواهید سیستم ساب دامین دهی را در قسمت همکاری خود داشته باشید می بایست ماژول Wildcard بر روی هاست شما نصب شود
    این تنظیم باید به صورتی باشد که همه ساب دامین ها صفحه اول فروشگاه را نمایش دهند.
    این مورد را میتوانید از طریق پشتیبانی هاست خود نصب نمایید.
  8. اگر از ماژول تلگرام استفاده می کنید :
    بر روی هاست و دامنه شما باید SSL نصب و فعال باشد (بدون ارور)
    توضیحات بیشتر را می توانید در راهنمای این ماژول مطالعه نمایید (راهنما)
    سپس مشخصات API و نام ربات را برای پشتیبانی ارسال نمایید تا اتصال و تنظیم اولیه انجام شود.
  9. در صورتی که ماژول سفارش پیامکی را خریداری نموده اید می بایست مشخصات پنل پیامک خود را برای پشتیبانی ارسال نمایید تا بر روی سیستم نصب شود.
    پنل پیامک می بایست امکان ارسال از طریق وب سرویس و انتقال ترافیک به URL را داشته باشد.
  10. در صورتی که مایل به راه اندازی خرید آنلاین هستید می بایست مشخصات درگاه خود را ارسال نمایید تا تنظیم شود.
    در حال حاضر ماژول بانک سامان به صورت پیشفرض بر روی سیستم موجود است.
  11. در صورتی که پنل پستی فعال دارید (از بین ماژول های پیشفرض سیستم) مشخصات آن را به پشتیبانی ارسال نمایید تا اتصال و تنظیم اولیه انجام شود.
  12. در صورت تمایل به طراحی قالب فروشگاه ساز و یا پنل همکاری می توانید به پنل کاربری خود در میکس ایران مراجعه (clients.mixiran.ir) و قسمت “امکانات اختصاصی” را مشاهده نمایید.
ارسال شده در دسته‌ها متفرقه